Case study Kofola

Klient: Kofola
Projekt: „Náměstí lásky“
Období: 2019 – 2024
Cíl: Vytvořit výrazný vizuální koncept pro marketingovou kampaň, určenou pro hudební festivaly v celé České republice i na Slovensku. Projekt měl za úkol oslovit návštěvníky festivalů prostřednictvím atraktivních světelných instalací a doprovodných prvků, s dlouhodobým plánem využití na pět let.


Výzva

Kofola nás oslovila s požadavkem na vytvoření rozměrově velkých, vizuálně výrazných světelných prvků, které se stanou hlavní atrakcí marketingové akce „Náměstí lásky“ napříč festivaly. Klíčové výzvy zahrnovaly:

Nestandard

Vytvořit nadstandardně velké objekty s vysokým počtem světelných prvků.

Variabilita

Zajistit variabilitu a snadnou montáž prvků na různých festivalech.

Odolnost

Vyrobit odolné instalace, které zvládnou častý transport a manipulaci.

Rychlost

Zohlednit možnou potřebu rychlé reakce pro případ nutných opravy během festivalového turné.


Řešení

Návrh a vizualizace

Po prvotní skice projektu dodané klientem jsme navrhli technické řešení zahrnující statické výpočty, dynamiku a potřebné kotvicí prvky pro bezpečnost a stabilitu celé instalace. Důraz byl kladen na snadnou manipulaci, transport a instalaci, tak aby se prvky daly bez komplikací použít na všech plánovaných festivalech.

Náměstí lásky

Srdce na střeše šapitó

Fotopoint

Výroba světelných a dekorativních prvků

Výroba zahrnovala nejen nosné konstrukce, ale i specifické světelné prvky, včetně LED neonů a dalších dekorací na míru. Na projektu se podílelo celkem 15 lidí, a to po dobu několika týdnů i v rámci víkendových směn. Součástí řešení byla také výroba komponentů pro prezentační kamion a pulty.

Výroba 1

Výroba 2

Instalace

Putování po festivalech

Bomba Rock for People:

První instalace proběhla bez problémů za pouhých 5 hodin a klient okomentoval výsledek slovem „bomba“. Projekt okamžitě upoutal pozornost návštěvníků a byl hodnocen velmi pozitivně.

Katastrofa na Pohodě:

Během festivalu Pohoda na Slovensku silná bouře poškodila a totálně zdemolovala 40 % prvků. My jsme ale byli připraveni a díky naprogramovaným strojům jsme byli schopni během několika málo dní vše opravit. Instalace tak mohla bez problémů pokračovat na další významný festival – Colors of Ostrava.

Jasný závěr:

Projekt „Náměstí lásky“ se ukázal jako efektivní řešení pro dlouhodobou festivalovou prezentaci Kofola. Výrazné světelné prvky a atraktivní design nejen podpořily marketingové cíle značky, ale také nabídly návštěvníkům nezapomenutelný zážitek.

Úspěšné nasazení na festivalech

Kofola byla s projektem velmi spokojena a instalace měla silný pozitivní dopad na návštěvníky festivalů. Světelné prvky přitahovaly pozornost a výrazně podpořily image značky.

Dlouhodobé využití

Projekt „Náměstí lásky“ byl naplánován pro pětileté využití na festivalových turné a stále pokračuje. Všechny světelné prvky zůstávají v perfektním stavu.

Povědomí o značce

 Díky atraktivním světelným instalacím vzrostla návštěvnost stánku Kofola o 300 % při srovnatelné celkové návštěvnosti festivalů. Projekt tak výrazně přispěl k rozšíření povědomí o značce mezi návštěvníky.

Chcete "šajnit" jako Kofola?

Rádi pomůžeme rozsvítit i vaši značku. Zavolejte nebo nám napište zprávu a my se vám rychlostí blesku (nejpozději však do 24 hodin) ozveme zpět.